sto se ivicnjaka tice -podizani su pre nego si se pojavio da pokazes kako se vozi bicikli u novom sadu/kako si rekao u prvom intervjuu/.
podizani su u ono vreme kada se verovalo u neke promene u srbiji.
prilicno je neozbiljno slaviti obaranje ivicnjaka posto oni postoje da bi obezbedili bezbednost ostalih ucesnika u saobracaju.
prvo treba nauciti voznju bicikla da ni ti ivicnjaci koji su nizi nego u drugim gradovima ne bi bili problem za bicikliste kojima smetaju
Teodore, nisu planovi, već projekat (to od prošle godine) i zahvaljujući insistiranju (da ne kažem protestima, prigovorima i predlozima) inicijative je proširena zelena površina i odmaknuta staza gde god je to moguće još 2016. godine (bez da se ruše kuće, jel'te). Izvoli link: https://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/137908/Protest-za-Futosku-ulicu-pomeren-za-subotu.html Prošle godine je predstavljen plan, sa proširenjem zelenog pojasa, izvoli link: https://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/243747/NSBI-Grad-Novi-Sad-konacno-najavio-rekonstrukciju-biciklistickih-staza-u-Futoskoj-ulici.html
Za postavljanje ivičnjaka na spoj staze i kolovoza (na biciklističkom prelazu) mislim da komentar nije potreban, ako je neko u ime inicijative takvu praksu hvalio, stvarno bih voleo da vidim i konkretan dokaz za to, to makar ne bi trebalo da bude velik zahtev. Tim pre što je na onome ko tvrdi da i dokazuje.
"smoriste sa crtezima mosta a stazu ne vidimo osim one koja je kruzila po netu. a po tome je unisteno zelenilo, pomerena staza a na mesto sadasnje su ubaceni parkinzi."
pa daj pokazi plan.
smoriste sa crtezima mosta a stazu ne vidimo osim one koja je kruzila po netu.
a po tome je unisteno zelenilo, pomerena staza a na mesto sadasnje su ubaceni parkinzi.
videcemo da li je cena subvencija drvored na futoskoj ulici
Sve staze biciklističke proširiti da može bezbedno da se pretiče ili mimoilazi.Napraviti spustove na svim prelazima i za bicikliste ali i za one ljude sa posebnim potrebama i za dečija kolica jer se svi spuštaju na biciklističku stazu kada postoje graničnici visine i do 12 cm.
Najbolje bi bilo da sami sednete u invalidska kolica i prodjete mnogim biciklističkim kao pešačkim stazama ali i prelazima.Sve će vam biti jasno pre rekonstrukcije.
Izvadite platane i posadite lipe duz celog puta od Vetrnika do NS i u ostalim delovima grada...zasto da ne....kako misle da vrse orezivanje korenovog sistema...???
Posadili su te platane a nemaju radnike da kupe lisce,svake jeseni problem sa gomilom lisca svuda u gradu...
Duž Temerinske ulice od mosta ka centru, kao postoji neka biciklistička staza!? Prvo, kod Temerinske 119 (Domino) parkirani kamioni, šleperi i druga vozila. Zatim slede radovi na objektu Porcelanose i Energineta - tu jednostavno nema bicikliste staze a da li će je vratiti ne zna se.E onda idete po gudurama tzv.biciklističke staze pored nekadašnje Autovojvodine - danas Enmezeta i još neke firme, ko preživi pričaće. Zatim prelazite raskrsnicu Temerinske/Partizanske , opet grbavo, parkirani automobili, pa se kod nadvožnjaka spuštate na saobraćajnu traku i tako do centra. Znamo svi koliko je Temerinska prometna i da je nebeznedno za bicikliste, pogotovo što se puno vozila parkira u desnim trakama saobraćajnice, izvode se radovi, šleperi, betonjerke...ometaju saobraćaj. Da li Grad razmišlja uopšte o biciklističkoj stazi duž cele Temerinske ulice? Mnogi od nas biciklom idu na posao i stavrno nije bezbedno. I Salajka je do Grada pa molimo nadležne od MZ do gradonačelnika da nešto preduzmu.
@Ljuba, sada se radi deo od Hajduk-Veljkove do Bul. patrijarha Pavla a zatim od Bulevara oslobodjenja do Hajduk-Veljkove. Pise u vesti.
@Marija B, ne mora obavezno da bude u periodu vegetacije. Rok za zavrsetak radova je 8 meseci sto znaci do kraja februara. Orezivanje moze biti u odgovarajucem delu tog perioda.
/Po završetku rekonstrukcije ove deonice, preći će se na deonicu dugu nešto više od dva kilometra od Bulevara oslobođenja do Hajduk Veljkove ulice. Ti radovi će koštati 119 miliona dinara, zaključuju u upravi./
"orezivanje krošnje i proporcionalno tome i orezivanje korenovog sistema"
Pa da li je moguće? Dakle, jedan jedini drvored koji imamo će da nestane. I koji još imbecili orezuju krošnje, i to usred vegetativnog rasta. Pa nemam reči. Ima li ikog na vlasti u Novom Sadu ko ovaj grad voli?
I opet se poslovi daju privatnom preduzecu a JKP Put radi neke sporadicne stvari i u nekim nedodjijama koje privatnik nece. Bravo za gradonacelnika i gradsku vlast. Zelim Vam sto skoriji odlazak sa vlasti.
A sta bi sa Futoškom ulicom, koja je bila u paketu sa Futoškim putom?
Godinama se obecava i najavljuje - poslednji put prošle godine, pa opet ništa.
Kanda nema novaca, što me cudi u najjacoj ekonomiji Evrope.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Rekonstrukcija staza na Futoškom putu od avgusta, nadležni pripremili plan za očuvanje platana
Gorica Nikolin
gorica@021.rs
Novi Sad
•26.07.2021.
•08:25 > 10:30
Komentari 19
/
sto se ivicnjaka tice -podizani su pre nego si se pojavio da pokazes kako se vozi bicikli u novom sadu/kako si rekao u prvom intervjuu/.
podizani su u ono vreme kada se verovalo u neke promene u srbiji.
prilicno je neozbiljno slaviti obaranje ivicnjaka posto oni postoje da bi obezbedili bezbednost ostalih ucesnika u saobracaju.
prvo treba nauciti voznju bicikla da ni ti ivicnjaci koji su nizi nego u drugim gradovima ne bi bili problem za bicikliste kojima smetaju
Marko
Za postavljanje ivičnjaka na spoj staze i kolovoza (na biciklističkom prelazu) mislim da komentar nije potreban, ako je neko u ime inicijative takvu praksu hvalio, stvarno bih voleo da vidim i konkretan dokaz za to, to makar ne bi trebalo da bude velik zahtev. Tim pre što je na onome ko tvrdi da i dokazuje.
/
Marko
Daj link da vidimo to.
BAKI
/
/
smoriste sa crtezima mosta a stazu ne vidimo osim one koja je kruzila po netu.
a po tome je unisteno zelenilo, pomerena staza a na mesto sadasnje su ubaceni parkinzi.
videcemo da li je cena subvencija drvored na futoskoj ulici
Molba,ako može?
Najbolje bi bilo da sami sednete u invalidska kolica i prodjete mnogim biciklističkim kao pešačkim stazama ali i prelazima.Sve će vam biti jasno pre rekonstrukcije.
Igor
Dragana
Posadili su te platane a nemaju radnike da kupe lisce,svake jeseni problem sa gomilom lisca svuda u gradu...
Salajka NS
S.
@Marija B, ne mora obavezno da bude u periodu vegetacije. Rok za zavrsetak radova je 8 meseci sto znaci do kraja februara. Orezivanje moze biti u odgovarajucem delu tog perioda.
Pišta
Dejan
/Po završetku rekonstrukcije ove deonice, preći će se na deonicu dugu nešto više od dva kilometra od Bulevara oslobođenja do Hajduk Veljkove ulice. Ti radovi će koštati 119 miliona dinara, zaključuju u upravi./
ova deonica se zove FUTOSKA
Marija B
Pa da li je moguće? Dakle, jedan jedini drvored koji imamo će da nestane. I koji još imbecili orezuju krošnje, i to usred vegetativnog rasta. Pa nemam reči. Ima li ikog na vlasti u Novom Sadu ko ovaj grad voli?
RVosha
i dopunu dzepova
Mojsije
Ljuba
Godinama se obecava i najavljuje - poslednji put prošle godine, pa opet ništa.
Kanda nema novaca, što me cudi u najjacoj ekonomiji Evrope.
Neko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H